Alo, Pantene, Orkid, Prima, Blendax, İpana, Gillette
ve diğerleri…
Her biri Türk tüketicisinin günlük yaşamının adeta
vazgeçilmezi olan bu markalar, P&G’nin amacının ne kadar gerçekçi olduğunu
gösteriyor. Çünkü tüm bu markalar, P&G’nin yaşamları iyileştirme amacının
birbirinden başarılı uygulamaları olarak tarihe geçtiler.
P&G, son 23 yıldır Türk tüketicisinin tercihlerinin arkasındaki lider marka olarak hizmetlerini ve yatırımlarını çeşitlendirerek sürdürüyor.
Türkiye pazarına 1987 yılında giren P&G, etkinlik alanını 1998’den bu yana 70 milyonu aşkın tüketicisiyle çok hızlı gelişen bir pazar olan Kafkasya ve Orta Asya Cumhuriyetleri’ni kapsayacak şekilde genişleterek bölgesel bir merkez fonksiyonu üstlenmiş konumda. P&G Türkiye yaklaşık 900 çalışanıyla bugün, CEEMEA (Orta ve Doğu Avrupa, Ortadoğu, Afrika) bölgesinde P&G’nin doğrudan faaliyette bulunduğu toplam 52 ülke arasında 3. ve P&G Global alt şirketler sıralamasında da 13. sırada yer alıyor.
23
yıldır Türkiye’ye 550 milyon doları aşan fiziksel yatırım yapan P&G;
Türkiye’de toz deterjan, hazır çocuk bezi, hijyenik ped ve çamaşır suyu üretim
tesisleri ve dağıtım merkezi ile faaliyetlerini sürdürüyor. P&G
Türkiye’nin, toplam 25 ülkeye yaptığı ihracat 14 yılda 1,5 milyar doları buldu.
P&G Türkiye, yaptığı çalışmalarla T.C. Başbakanlık Dış Ticaret Müsteşarlığı
tarafından verilen ihracat ödüllerinde “Kağıt, Karton, Ambalaj ve Kırtasiye
Ürünleri” kategorisinde 9 kez birincilik ödülü aldı. Bugün faaliyette bulunduğu
kategorilerde lider konumda 24 markası ile Türkiye’nin en büyük temizlik, ev
bakım, kadın hijyen ürünleri ile bebek bakım ürünleri üreticileri arasında yer
alan P&G Türkiye, güzellik ve kişisel bakım kategorisinde de lider
şirketler arasındadır.
P&G'deki mevcut açık pozisyonlarını ve iş ilanlarını görmek ve iş başvurusunda bulunmak için buraya tıklayınız. "İş Başvurusu, İş İlanları, Açık Pozisyonlar, Kariyer Fırsatları"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder