Perşembe, Şubat 09, 2012

Tepe Savunma ve Güvenlik'e iş başvurusunda bulunun - Tepe Savunma ve Güvenlik İş İlanları


Tepe Savunma ve Güvenlik 

Tepe Savunma ve Güvenlik Sistemleri Sanayi A.Ş., 1992 yılında Özel Güvenlik teşkilatı olarak Bilkent Holding’e bağlı şirketlerin fiziki güvenlik sistemi ve hizmet ihtiyaçlarını karşılamak amacıyla faaliyete geçmiştir. 1996 yılında fiziki güvenlik ve elektronik güvenlik sistemleri konularında gerek kamu gerekse özel şirketlere danışmanlık ve eğitim hizmeti vermek maksadıyla bünyesinde Uluslararası Taktik Güvenlik Araştırma Enstitüsü’nü oluşturmuştur. 1997 yılında Anonim Şirket hüviyeti kazanmıştır.

1998 yılında faaliyetlerine elektronik güvenlik ve savunma sanayi konularını da dahil ederek yeni hizmet binasında çalışmalarına başlamıştır. 2004 yılı sonunda Uluslararası Taktik ve Güvenlik Araştırması Enstitüsü; 5188 sayılı Kanun kapsamında özel güvenlik görevlisi eğitim hizmeti vermek amacıyla “Özel Güvenlik Eğitim Kurumu Başkanlığı” olarak yeniden yapılandırılmıştır. “Özel Güvenlik Eğitim Kurumu Başkanlığı” bünyesinde bulunan Ankara Özel Güvenlik Eğitim Müdürlüğü 10.12.2004 tarihinde, İstanbul Özel Güvenlik Eğitim Müdürlüğü ise 07.12.2004 tarihinde İçişleri Bakanlığı’ndan 5188 Sayılı Kanuna bağlı olarak “Özel Güvenlik Eğitim Kurumu Faaliyet İzin Belgesi”ni alarak eğitim faaliyetlerine başlamıştır.

Ayrıca şirketimiz yine 5188 Sayılı Kanuna bağlı olarak İçişleri Bakanlığı’ndan “Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin Belgesi” almıştır. Şirketimiz faaliyet gösterdiği sektörlerde lider olmayı ve müşterilerine en yüksek faydayı sağlayacak ürün ve hizmetleri sunmayı amaçlayan Bilkent Holding’e bağlı, uzman bir kuruluştur.

Tepe Savunma ve Güvenlik Sistemleri Sanayi A.Ş., “Fiziki Güvenlik (Özel Güvenlik Hizmetleri, Sivil Havacılık Güvenliği), Elektronik Güvenlik, Alarm İzleme Hizmeti ve bünyesinde yer alan Özel Güvenlik Eğitim Kurumu aracılığıyla sağladığı Özel Güvenlik Eğitimleri alanındaki çalışmalarını; tecrübeli ve dinamik kadro yapısı ile modern hizmet binasında yürütmektedir.

Tepe Savunma ve Güvenlik Sistemleri Sanayi A.Ş.’nin genel müdürlüğü Beytepe Köyü No:5 06800 Bilkent / Ankara adresindedir. Şirketin; İstanbul, İzmir ve Antalya illerinde ise temsilcilik ofisleri mevcuttur.


Şirketimiz; 5500’ün üzerinde deneyimli güvenlik kadrosu ile yurt genelinde, havalimanları, bankalar, iş ve alışveriş merkezleri, üniversiteler, fabrikalar, vb. kurumlara özel güvenlik hizmeti sağlamaya devam etmektedir.


Şirketimiz; İçişleri Bakanlığı’nca verilmiş Özel Güvenlik Şirketi Faaliyet İzin Belgesi ve Özel Güvenlik Eğitim Kurumu Faaliyet İzin Belgesi, Dışişleri Bakanlığı’nca verilmiş “NATO Gizlilik”; Milli Savunma Bakanlığı’nca verilmiş “Gizli-Gizlilik Dereceli Tesis Güvenlik Belgesi”; “ISO 9001 Kalite Belgesi”; Denizcilik Müsteşarlığı’nca verilmişTanınmış Güvenlik Kuruluşu (RSO) Yetki Belgesi, TSE’ce verilmiş “Hizmet Yeri Yeterlilik Belgesi”, Alarm Merkezi Kurma ve İzleme İzin Belgesi, Satış Sonrası Hizmetleri Yeterlilik Belgesi ve Silahlı Özel Güvenlik Şirketi olarak Kosova’da görev yapabilmesi için Birleşmiş Milletler Teşkilatı tarafından verilmiş “Silahlı Özel Güvenlik Hizmet Lisans”ına sahiptir.


Tepe Savunma ve Güvenlik'e iş başvurusunda bulunmak için resmi web sayfasını ziyaret ediniz.



"İş Başvurusu"

Hiç yorum yok: