Çarşamba, Nisan 02, 2008

Harvey Nichols'a iş başvurusunda bulunun!


Unitim Tekstil Giyim Pazarlama Sanayi ve Ticaret A.Ş., 1997’de kuruldu. Ve aynı yıl; Avrupa’daki lansman yılı olan 1996'dan tam 1 yıl sonra Tommy Hilfiger, Türkiye’deki iş ortağı olarak Unitim’i tercih etti. Tommy Hilfiger’ın Türkiye'deki satış ağını, büyük şehirlerden başlayarak yapılandıran Unitim, kısa sürede markalı giyim sektöründe iddialı bir konuma geldi.

Türkiye’deki yatırımlarını, Amerikan tarzı spor giyime olan talep ile gelirden giyime ayrılan payı göz önünde bulundurarak ve Türkiye’nin genç nüfusuna güvenerek planlayan Unitim, Türkiye’deki yapılanmasını tamamladıktan sonra, Rusya ve BDT ülkelerini de içeren geniş bir pazara yöneldi. Unitim bugün; Ukrayna, Moldova, Azerbeycan, Kazakistan, Gürcistan ve Rusya’da açtığı Tommy Hilfiger mağazaları ile markanın en önemli taşıyıcılarından biri.


Tommy Hilfiger’ın başarısından aldığı güçle Unitim, markalı giyim sektöründe kısa sürede yeni atılımlar gerçekleştirerek; dünyaca ünlü Camper ve GAS markalarını, kendi isimlerini taşıyan mağazalarda satışa sunmaya başladı.

Unitim’in 2004 yılında bir ilki daha gerçekleştirerek Türkiye’ye getirdiği Accessorize mağazaları ise, Türkiye’nin farklı bir aksesuar anlayışıyla tanışmasını sağladı. Etkileyici renkteki özgün tasarımları ve çantadan kemere, şapkadan eşarba, saç aksesuarları ve kırtasiyeye kadar sürekli değişen ürün yelpazesiyle Accessorize, moda dünyasında kendine özgü ve sağlam bir yer edinmiş oldu. Kısa sürede gelen Türkiye başarısının ardından Unitim, Azerbeycan, Ukrayna ve Romanya’da açtığı Accessorize mağazaları ile faaliyet gösterdiği pazarı genişletmeye devam etti.

2006 yazı başlarken Unitim, Kanyon’da açılacak yeni markalarının heyecanını taşıyordu. İlk mağaza dünyanın ilk lüks markası olan Bally oldu. Haziran ayında gerçekleşen Bally’nin açılışını, Ağustos ayında denim tutkunlarının çok yakından tanıdığı G-Star izledi.


Dünyaca ünlü lüks gömlek markası Thomas Pink ise Eylül ayının ikinci haftasında Türk modaseverleriyle buluştu.Unitim, 2006 yılının son aylarında Ekim ayında 1813’ten beri İngiltere’nin moda perakendeciliğinde öncü rolde bulunan, gerek İngiltere'de gerekse dünyada geniş ve seçkin bir ürün yelpazesine sahip olmakla tanınan Harvey Nichols markasını Türk tüketicisiyle tanıştırdı.2007 yılının yepyeni markası dünyaca ünlü ayakkabı & aksesuar markası Aldo oldu.Aldo Türkiye’deki ilk mağazasının kapılarını Nisan’da Bağdat Caddesi’nde açtı.


Harvey Nichols'a iş başvurusunda bulunmak için buraya tıklayınız.


"İş Başvurusu"

Hiç yorum yok: