1982 yılında Türkiye'nin tek kargo şirketi olarak kurulan Yurtiçi Kargo, kuruluşundan bu yana yatırımlarına hiç ara vermeden ülke genelinde şube ağını yaygınlaştırmış, yurtiçinden sonra, Kuzey Kıbrıs Türk Cumhuriyeti'nde de hizmet vermeye başlamıştır. 1996 yılından itibaren yurtdışı taşımacılık servisi ile, dünyanın her yerine gönderi yapabilen ilk Türk kargo şirketi olmuştur.
2003 yılında Avrupa’nın en büyük ikinci kargo taşımacılık grubu Fransız Geopost Şirketler Grubu ile Arıkanlı Holding bünyesinde yer alan Yurtiçi Kargo arasında gerçekleştirilen ortaklık sonucunda Geopost Yurtiçi Kargo kurulmuştur. Bu ortaklık ile Türkiye’deki ithalat ve ihracat gönderileri hedeflenirken, Geopost’un Balkanlar ve Türk Cumhuriyetlerindeki koordinasyonunu sağlamak amacıyla kurulmuştur. Bu yapılanma Romanya, Bulgaristan ve Kazakistan’daki firmaların kurulmasını sağlamıştır. Bunun yanısıra, Geopost ve Yurtiçi Kargo %50/ 50 ortaklık ile Rusya kargo pazarının lideri olan Armadillo’yu satın almıştır.
2003 yılına uzanan Geopost ve Yurtiçi Kargo ortaklığı, uzun süren görüşmeler sonucunda Nisan 2007’de Yurtiçi Kargo'nun %25 hissesini devretmesiyle daha da gelişmiştir. 25 yıldır öncü tavrından hiç taviz vermeyen Yurtiçi Kargo, bugün 16 bölge müdürlüğü, 800 şubesi, 30 aktarma merkezi, 2500 araçtan oluşan dev filosu ve 10.000 çalışanı ile liderlik koltuğunda oturmaya devam etmektedir.
Yurtiçi Kargo, müşterilerine sunduğu kaliteli hizmetlerin sonucunda 1999 yılında TS EN ISO 9002 Kalite Sistem Belgesi'ni; 2003 yılında da TS EN ISO 9001: 2000 Kalite Sistem Belgesi' ni alan ilk kargo şirketi olmuştur. 1999'dan bu yana yaptığı çalışmalarla da operasyonel yapıda, bilgi sistemlerinde ve insan kaynaklarında kalite standartlarını yakalamıştır.
Kurulduğu günden bu yana gelişen teknolojileri takip ederek iş kalitesini artıran Yurtiçi Kargo, teknolojileri kullanmayı prensip edinmiştir. Örneğin, Kargo Otomasyon Sistemlerini kullanarak kargo ile ilgili bütün bilgilere kısa sürede ulaşarak müşterilerini bilgilendirmektedir. Şubelerdeki network sistemi sayesinde bu bilgileri şube çalışanlarının da takip etmesini sağlamaktadır. Tüm şubeleri birbirine on-line bağlayan teknolojik altyapısı ile, hızlı ve hatasız hizmet vermeyi amaçlamaktadır.
Hizmet kalitesini artırmanın en etkili yolunun insan kaynaklarının kalitesini artırmak olduğuna inananan Yurtiçi Kargo, Yurt çapında kurduğu eğitim merkezleri ile simülasyon ortamında tüm çalışanlarına gerekli eğitimleri vererek kariyer imkanı sağlamaktadır. Yurtiçi Kargo’nun verdiği eğitimler, tüm birimlerde sunulan hizmetleri; Yurtiçi Kargo'nun kalite yönetimini ve müşteri memnuniyetini kapsamaktadır. "Öneri Geliştirme Sistemi" sayesinde, pozisyonu ne olursa olsun herkesin her türlü konuda öneri getirmesini teşvik etmektedir. Yapılan değerlendirmeler sonucunda uygulanabilecek fikirleri ödüllendirmektedir. Müşterilerine tüm noktalarda aynı yüksek kalitede, kusursuz hizmet verebilmek için şubelerini daha önce özenle belirlenmiş kriterlere göre her yıl teftiş etmekte ve değerlendirmektedir.
Arıkanlı Holding Taşımacılık Grubu’ndaki diğer şirketler, GeoPost Yurtiçi Kargo, Yurtiçi Lojistik ve Yurtiçi Kurye ile birlikte uluslararası kalitede hizmet vermeye, Türkiye'ye yol göstermeye devam edilecektir.
Yurtiçi Kargo'ya iş başvurusunda bulunmak için buraya tıklayınız.
"İş Başvurusu"
Hiç yorum yok:
Yorum Gönder